dilluns, 17 de desembre del 2012

Mitja Marató Ciutat de Vilanova (2012).

Ahir vaig participar en la Mitja Marató de casa nostra. Feia molts mesos que esperava aquest dia, doncs l'any passat em va quedar un mal regust, després de sentir una punxada al quilòmetre 7 i haver de parar de córrer quan m'estava trobant bé i anava relativament ben situat.

Tot i despertar-se un dia net i clar amb una temperatura ideal, vam tenir un convidat no gaire estimat pels atletes, com és l'aire. Tot i això no va ser fins que vàrem arribar al passeig que vam notar el Gregal entrant amb força.

De principi vaig sortir amb el grup capdavanter que es va anar desgranant mica en mica, fins quedar completament estirat. Per la meva part, fins al quilòmetre 12 la cosa va rutllar prou bé, però en el darrer gir al passeig, vam enganxar el tram de tornada, la pujada cap a l'Eixample i el carrer Montseny, on el càstig va ser important i el ritme es va ressentir.

El tram amb alts i baixos camí de l'Ibersol no va canviar res i la tornada per l'Avinguda Cubelles va passar volant. Finalment vaig entrar en setena posició amb 1h16'13'', lluny de la marca de Igualada de setmanes abans però amb la gran recompensa d'haver estat el primer atleta local i guanyar per tant el memorial Josep Inglada.

Vaig pujar doncs dos cops al podi per recollir dues copes que em fan molta il.lusió.


Instants abans de la sortida.


Al quilómetre 4,5 ja en solitari fins al final. 
Cada cop més lluny del meu precedent i del meu perseguidor.


Al podi masculí dels 10 primers classificats.

El Botí.

Espero poder tornar a participar l'any vinent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada