dissabte, 21 de juliol del 2012

14 de Juliol de 2012: Cursa Popular de Canyelles.

Aprofitant la punta de velocitat que em va donar la breu preparació pel 10.000 de Pallejà, vèia amb bons ulls acostar-me a la vila veïna de Canyelles per participar en la Cursa Popular, que s'engloba dintre dels actes de la seva Festa Major d'estiu.
Sabia que el perfil de la prova m'era favorable, doncs per l'interior de la vila abunden els carrers amb desnivells curts però importants, pel que tenia esperances de quedar als llocs capdavanters.
Però només arribar-hi vam comprovar que el circuit havia variat completament respecte les edicions anteriors i que transcurria en bona part per fora del poble, barrejant pista i camí encimentat. 

Vam reconèixer el terreny i l'altimetria del circuit molt per sobre mentres escalfavem pel bosc entre Canyelles i Les Palmeres.




Circuit de la prova.

Finalment la cursa va anar millor del que em pensava i vaig poder alçar-me amb la primera posició general que, donada la meva edat, em va causar una gran satisfacció.
Potser per darrer cop vaig tenir el privilegi de pujar al més alt d'un podi, encara que aquest fos fet de bales de palla i en una cursa modesta. Són d'aquelles coses que es recorden per sempre i que ben segur aprofitaré per explicar-ho tants cops com em sorgeixi la més mínima oportunitat.

Al podi amb la nostra petita i la Copa de 1er classificat.

Retall de la publicació al "Diari de Vilanova" del 20 de Juliol de 2012. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada