dijous, 11 de novembre del 2010

Llocs on he corregut.

Vull recapitular els llocs on he pogut córrer fora del nostre País d'ençà que vaig adoptar la pràctica del running com a principal esport en la meva vida. I d'això molt aviat ja en farà 17 anys.

Ho vull fer perquè és una experiència que sempre que l'he dut a terme ha estat realment especial i m'ha provocat unes sensacions i sinergia amb l'entorn que m'han deixat empremta.
Puc recordar cada una de les sortides, bona part del recorregut i les coses més destacades que vaig veure.

A vegades han estat viatges de feina on les bambes m'acompanyaven perquè sabia que tindria un foradet per escapar-me. La resta són viatges per vacances, on les bambes sempre són el primer que entra a la bossa, fins i tot abans que el raspall de dents.

Sigui com sigui, us ho recomano. Ho heu de provar i ja veureu que gran és córrer per carrers o camins forans.

A continuació la meva llista. Ho agruparé per continents, indicant la ciutat i el país.

EUROPA
Lleó (Espanya)
Madrid (Espanya)
Cabra (Espanya)
Xàvia (Espanya)
Saragossa (Espanya)
Ainsa (Espanya)
Deba (Euskadi)
Azpeitia (Euskadi)
Bilbao (Euskadi)
Bucarest (Romania)
Pitesti (Romania)
Londres (Regne Unit)
Mindelheim (Alemanya)
Torí (Itàlia)
Bolònia (Itàlia)

ÀFRICA
Esna (Egipte)
Hurghada (Egipte)
Zanzíbar (Tanzània)
Reserva Masai-Mara (Kènia)

AMÉRICA
Nova York (Estats Units)

ÀSIA
Guangzhou (China)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada